Intake formulier coaching

Vul dit formulier enkel in wanneer je een Coaching by Kosso-pakket hebt afgenomen. Heb je dit nog niet, koop dan eerst jouw coaching pakket in onze webshop. Ongeldige aanvragen worden genegeerd!

    Welkom bij Kastnation

    Beste mensen, of beter gezegd beste kast (in wording), we gaan de komende tijd aan de slag om beest te worden. Om jou zo snel en goed mogelijk te kunnen helpen is het voor mij belangrijk dat ik een goed beeld heb van wie jij bent en wat je wilt. Daarom wil ik je vragen om onderstaand intakeformulier goed door te nemen en deze zo goed mogelijk in te vullen zodat het plan dat ik voor je ga opstellen ook echt een plan is dat bij jou past. Let op: de vragenlijst is niet tussentijds op te slaan. Als je eenmaal begonnen bent aan het online invullen van de vragenlijst, dan moet je hem ook in een keer afmaken. Dit kan lastig zijn als je niet in een keer de tijd hebt om alles in te vullen. Neem dus voldoende tijd om het intakeformulier in te vullen voor je eraan begint.

    Intake datum

    Laten we beginnen!

    Voornaam
    Achternaam
    Telefoonnummer
    Email adress
    Geslacht
    Kinderen
    Samenwonend
    Wat is het nummer van je bestelling die bij deze intake hoort? (bv: 123456)
    Heb je al eens eerder een voedingsplan, trainingsplan of coachingpakket bij Kosso Nutrition gekocht?
    Heb je al training- en sportervaring? Beschrijf hieronder jouw situatie: soort sport, jaren, niveau:
    Hoeveel kennis over voeding en supplementen heb je naar jouw mening op een schaal van 1-10? Leg uit.
    Gebruik je medicatie? Zo ja, welke en waarvoor?

    Vertel mij wat meer over jezelf!

    Heb je al eerder een dieet gevolgd?
    Bijvoorbeeld een populair dieet, methode of eigen creaties
    Heeft dit tot de gewenste resultaten geleid? Leg uit
    Waarom volg je dit dieet momenteel niet meer?

    Huidige lichaam:

    Wat is het doel dat je wilt bereiken?
    Hoeveel kg vetmassa zou je gedurende het traject willen verliezen? Of hoeveel % vet?
    Waarom wil je dit doel bereiken?
    Wat is de achterliggende gedachte? Wat drijft je wens om dit doel te bereiken?

    Motivatie

    Ben je intrinsiek gemotiveerd (vanuit jezelf), dan heb je een grotere kans op slagen dan wanneer je dit doet om redenen buiten jezelf om, bijvoorbeeld omdat je denkt dat anderen het willen.

    Op een schaal van 1-10, hoe gemotiveerd ben je om deze doelstelling te bereiken? Waarom?
    Wat zijn volgens jou de grootste risicoā€™s waardoor je je doelstelling niet zou halen?
    Kortom, wat kun je vooral niet gebruiken in dit traject?

    Activiteiten en bewegingspatroon

    Welk beroep beoefen je en hoeveel uren / dagen per week?
    Als je studeert, noteer dan of je een actieve studie hebt zoals een sportopleiding of niet.
    Kies het activiteitenpatroon dat het meest bij jou past, je sport NIET meegerekend.

    Let op: hier moet je eventuele sport/training NIET in meetellen.
    Hoe gevorderd ben je als het op krachttraining aankomt?
    Hoeveel dagen per week wil je trainen?

    Wij zullen een trainingsplan inboeken dat aansluit bij het aantal keren dat je kunt sporten. Minimum is 2x per week.
    Op welke dagen van de week sport je als liefst?
    Indien het niet uitmaakt, vink je ze allemaal aan.
    Is er sprake van lichamelijke beperkingen waar we rekening mee moeten houden in het trainingsplan?
    Heb je een specifieke oefening die je absoluut NIET kunt of wilt doen? Waarom niet?
    Zijn er andere aandachtspunten die nog niet genoemd zijn?

    Voeding

    Omschrijf wat je doorgaans eet en drinkt. Let op: hier valt alles onder, dus ook een snoepje tussendoor, melk in de koffie, jus bij de aardappelen, margarine op het brood, etc.

    Ontbijt
    Tussendoor
    Lunch
    Avondeten
    Voor het slapen
    Eet en drink je heel anders tijdens het weekend? Zo ja, hoe?
    Veel mensen volgen door de week een ritme. In het weekend is dit vaak anders, doordat je later opstaat, er op uit gaat, met vrienden en familie afspreekt etc. Is dit bij jou aan de orde? Zo ja, omschrijf hoe dit jouw voedselkeuze beĆÆnvloed
    Zijn er dingen die je niet lust, niet mag eten (bijv. varkensvlees), of heb je voedselallergieƫn?
    Wij proberen hier rekening mee te houden in het opstellen van je plan.
    Houdt je liever van grote maaltijden eten, of juist van kleinere maaltijden verspreid over de dag?
    Zit er een beperking aan het aantal keren dat je per dag kunt eten?
    Bijvoorbeeld door het soort werk wat je doet / gebrek aan pauzes op het werk, etc.

    Lichamelijke meting

    Geboortedatum
    Lengte (cm)
    Tailleomtrek (cm)
    Leeftijd
    Gewicht (afgerond in hele kg's)
    Weeg jezelf in de ochtend, op de nuchtere maag, met zo min mogelijk kleren aan voor een zo accuraat mogelijk beeld
    Vooraanzicht (max. 2mb)
    Zijaanzicht (max. 2mb)
    Achteraanzicht (max. 2mb)
    Stuur mij een foto van je voor-, zij- en achteraanzicht in via onderstaande upload-functie. Let op, over een tijdje doen doe je dit nog een keer!

    Afronding

    Zijn er nog andere zaken die wij absoluut over je moeten weten voordat je start om kast te worden?
    Ga je je voor 200% inzetten? Vergeet niet om mij en @kastnation te taggen op insta dat je gaat starten:
    AVG

    Get coaching by Kosso

    Kast worden net als Kosso? Check de coachingpakketten en haal het beste uit jouzelf.