Veelgestelde vragen

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Het plaatsen van een bestelling op onze webshop is een eenvoudig proces. Volg deze stappen om je favoriete producten te bestellen:

Stap 1: Selecteer je Producten

Bezoek onze website en kies de gewenste producten, zoals proteïnerepen, supplementen en meer. Je kunt door de categorieën eenvoudig navigeren naar het gewenste product. Je kunt natuurlijk ook de zoekbalk bovenaan hiervoor gebruiken.

Stap 2: Voeg Toe aan Winkelwagen

Op de productpagina, kies je de gewenste smaak of maat en voer je de gewenste hoeveelheid in en klik je op "Toevoegen aan Winkelwagen." – Je ziet hiervan ook een bevestiging op je scherm.

Stap 3: Bekijk je Winkelwagen

Bekijk je winkelwagen door op het pictogram rechtsboven te klikken. Hierna opent er zich een overzicht van jouw bestelling tot nu toe. Ook kun je hier een gratis cadeau kiezen mits je aan de voorwaarden voldoet. In de winkelwagen kun je de producten controleren, verwijderen en hoeveelheden aanpassen. Ook kun je eventuele waardebonnen of kortingscodes hier toepassen.

Stap 4: Afrekenen

Klik op "Afrekenen" om door te gaan.

Stap 5: Facturatiegegevens en verzendinformatie

Vul hier je facturatiegegevens in en het adres waar het pakketje bezorgd moet worden. Om het uitchecken te versnellen kun je ook simpelweg inloggen met je account en gebruik maken van de opgeslagen facturatiegegevens van jouw account. Ook kun je hier een bestelnotitie achterlaten voor ons team. Let op: de bezorgdiensten zien deze notitie niet.

Stap 6: Kies je Betaalmethode

Selecteer je betaalmethode, zoals iDeal, Klarna, een creditcard of PayPal.

Stap 7: Bevestig je Bestelling

Controleer je gegevens voordat je je bestelling plaatst. Mocht er achteraf blijken dat je iets verkeerd hebt ingevuld, zoals je adres, dan dien je z.s.m. contact op te nemen met info@kossonutrition.nl

Stap 8: Ontvang een Bestelbevestiging

Je ontvangt een e-mailbevestiging van je bestelling. In de bevestiging zie je een overzicht van alles wat je besteld en betaald hebt. Daarnaast ontvang je ook een aparte e-mail met een Track & Trace code, zodra je pakket klaar staat om opgehaald te worden door de bezorgdiensten.

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, het is zeker mogelijk om je bestelling te annuleren. Let er wel op dat je dit doet voordat hij bij ons de deur uit is, je kunt dus het beste meteen een mailtje sturen naar info@kossonutrition.nl. Zodra het pakketje de deur uit is, gelden de algemene voorwaarden rondom retourneren en wordt het annuleren van een verzonden pakketje dus iets moeilijker. Wees er dus snel bij, actie reactie!

3. Op welke manieren kan ik betalen?

Het is bij ons mogelijk om te betalen via de volgende meest veilige en vertrouwde betaalmethoden:

  • iDeal
  • Klarna
  • Bancontact
  • Paypal
  • Sofortbanking
  • Visa/Mastercard

Mocht je een andere betaalmethode willen aanbevelen, dan kun je hiervoor een mail sturen naar info@kossonutrition.nl. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren om onze klanten te helpen!

4. Wat is de status van mijn levering?

Zodra je bij ons een bestelling hebt geplaatst, en dus ook betaald hebt, gaat deze automatisch “in behandeling”. Onze inpakkers printen daarna de verzendlabels uit voor de geplaatste bestellingen en maken deze daarna klaar om opgehaald te worden door de bezorgdiensten. Zodra deze verzendlabels uitgeprint worden, ontvang jij en de andere klanten een e-mail met een Track & Trace code. Vanuit hier kun je jouw pakketje precies volgen tot het punt van bezorging.

Mocht je er toch niet uit komen dan kun je ons een e-mail sturen op info@kossonutrition.nl. Wij kijken graag met je mee naar de voortgang van je bestelling!

5. Waar kan ik mijn facturen vinden?

Om een overzicht te vinden van je eerdere bestellingen en facturen, dien je op het poppetje pictogram rechtsboven in het scherm te klikken. Dit brengt je naar de Mijn Account sectie van onze website, waar je alles over jouw account en jouw bestelgeschiedenis kunt vinden.

6. Hoelang duurt het voor mijn retour verwerkt wordt?

Voordat je een product retourneert dien je ten alle tijden deze eerst aan te melden door contact op te nemen via info@kossonutrition.nl. Afhankelijk van of de producten al bij ons terug zijn, duurt 5 werkdagen voordat een retour bij ons verwerkt is. Wij hanteren vaste dagen voor het terugstorten van geld en hiervoor dienen de te retourneren producten alweer in ons bezit te zijn. Je bent bij ons in ieder geval verzekerd van een snelle en correcte retournering. 

Mocht je er toch niet uit komen dan kun je ons een e-mail sturen op info@kossonutrition.nl. Wij kijken graag met je mee naar de voortgang van je retournering!

7. Moet ik retourkosten betalen?

Voordat je een product retourneert dien je ten alle tijden deze eerst aan te melden door contact op te nemen via info@kossonutrition.nl. Voor het vergoeden van de kosten van retourneren hanteren wij het volgende beleid.

Is het onze fout, hebben wij bijv. een verkeerd of kapot product toegestuurd? Dan ontvang je 100% van de retourkosten terug of maken wij de retourlabel zelf voor je aan.

Heb jij je bedacht of een andere reden wat buiten onze macht ligt? Dan dien je helaas zelf voor de kosten van de retournering te betalen. Wij zijn helaas niet verantwoordelijk voor de keuzes die jij maakt.

Twijfel je over welke van de twee situaties het gaat? Dan kun je ons een e-mail sturen op info@kossonutrition.nl. Wij denken graag met je mee aan de gepaste oplossing!

8. Welke pre-workout past bij mij?

Wij hebben verschillende “klassementen” pre-workouts. Afhankelijk van wat je zoekt, hebben wij dus ook verschillende sterktes.

Voor beginners tot gemiddeld ervaren raad ik de Killer Lemon, Poppin’ Colla en de Berry aan. Lekker, smaakvol en geschikt voor eenieder!

Voor alles boven gemiddeld ervaren raad ik de Tsunami of Madlabs aan. Deze zijn van onze XTREME Pre-workout reeks en gaan net een stapje verder qua werking, duratie en intensiteit.

Ook komen er binnenkort stimulantvrije pre-workouts in ons assortiment. Voor eenieder met een bestaande cafeïne verslaving of juist een intolerantie voor stimulerende middelen zoals caffeine, raad ik deze aan. 

9. Welke eiwittenshake past bij mij?

Wij hebben verschillende soorten eiwitshakes, ieder met zijn eigen voordelen en nadelen. Afhankelijk van wat je huidige doel en budget is, kunnen wij je helpen te kiezen voor de juiste eiwitshakes.

Eiwitten Maximaal: Geschikt voor eenieder, bevat iets minder suiker maar is daardoor ook lekkerder van smaak. Momenteel beschikbaar in vier verschillende smaken. Bevat Whey Proteïne concentraat en whey proteïne isolaat. De goedkoopste in ons assortiment.

Eiwitten Puur: Perfect voor de serieuzere sporter met een groter budget, voor de sporter die alleen het beste wil voor zijn lichaam. Meer eiwitten van een nog kwalitatievere waarde en natuurlijk met minder suiker. Momenteel alleen beschikbaar in de smaak Vanille. Bevat Whey Hydrolisaat. De “supercar” in ons assortiment.

Clear Whey: Perfect voor de afwisseling. Een eiwitshake met een dunne, limonadeachtige textuur. Beschikbaar in drie verfrissend zomerse smaken. Laag in suiker maar zeer zeker aanwezig in smaak. Ideaal voor het warme weer maar ook voor de afwisseling, voor wanneer je een dikke eiwitshake eventjes zat bent.

Slapend Groeien: De krachtpatser voor tijdens je rust, deze eiwitshake bestaat uit caseine eiwitten welke een langzamere afgifte hebben dan Whey eiwitten. Ideaal voor tijdens je slaap en rust. Iedereen hoort dit product in huis te hebben.

10. Hoe betaal ik via Klarna?

Je kunt nu winkelen en betalen pas nadat je hebt besloten welke items je wilt behouden. Met de mogelijkheid om je producten thuis te proberen, kun je nu aanschaffen wat je wilt en pas betalen 30 dagen na verzending. Voorschotten en rentekosten zijn niet aan de orde. Als je op tijd betaalt, zullen er nooit extra kosten worden berekend.

Stap 1: Plaats zoals gewoonlijk je gewenste items in je winkelwagen en selecteer "Klarna" tijdens het afrekenen.

Stap 2: Vul enkele persoonlijke gegevens in, en je ontvangt direct een beslissing over je aanvraag bij Klarna.

Stap 3: Zodra Klarna je goedkeurt, ontvang je bevestigingen en herinneringen voor betalingsdeadlines. Deze meldingen worden verstuurd via e-mail, of voor een nog handigere ervaring, kun je ze ontvangen via de Klarna App, die je kunt downloaden.

Stap 4: Rond met één enkele klik al je toekomstige aankopen af met Klarna.

Over Klarna

Klarna streeft voortdurend naar de beste winkelervaring voor jou. We geloven dat betalen meer is dan alleen geld overmaken. Onze soepele betaalmogelijkheden maken winkelen overzichtelijker en plezieriger, waardoor je meer tijd hebt voor de dingen die je leuk vindt.

  • Meer dan 80 miljoen shoppers maken al gebruik van Klarna.
  • - We werken wereldwijd samen met bijna 200.000 winkeliers.
  • Met bijna 15 jaar ervaring in online betalingen zijn we een betrouwbare partner.

Ontdek meer informatie over hoe je Klarna kunt gebruiken op de Veelgestelde Vragen-pagina: https://www.klarna.com/nl/klantenservice/